zondag 4 november 2012

Review: HEMA foundation en -kwast

 Hey! Sorry dat ik al heel lang geen post meer heb gepost, maar ik had het nou eenmaal heel druk met school. Maar, in dit artikel ga ik de HEMA foundation en -kwast behandelen. Het is van mij een favoriet-low-budget product, en gebruik m vaak! Klik snel op

 
Als eerste de foundation. De foundation heb je in 3 tinten, waarvan ik tint 1 gebruik voor mijn gezicht. Dat is de lichtste kleur dus. Het product is vrij vloeibaar, maar wel goed smeerbaar.
HEMA foundation kost: 3 euro. Dat is niet zo veel geld :D
De kwast: een heel bekend product van de HEMA, de kwasten. Ze zijn niet zo goed als die van MAC maar zeker aan te raden. Lekker zacht, en goed wasbaar. Ook 3 euro.
 
Een paar swaches.
De  foundation is te licht voor de huidskleur van mijn arm, dus zo is hij niet op je gezicht.
 
 
 Een druppeltje op mijn huid. Het gaat wel gelijk lopen dus gebruik snel.
 Uitgesmeerd met de kwast. Zoals je ziet heeft de foundation een duidelijk aanwezige roze ondertoon. Niet geschikt voor meiden met een gele ondertoon dus... De kwast smeert mooi uit, maar wel een beetje streperig. Het is handig om het heel lichtjes met je vingertoppen uit te smeren, voor een streeploze look. De foundation belooft volgends de verpakking een lichte tot medium dekking te geven, en dat geeft het ook. Maar daardoor geeft het wel een natuurlijke uitstraling.
1 ding, gebruik wel een primer en een poeder, want de foundation gaat snel lopen.

xXx Zoë

1 opmerking:

  1. Ik heb die ook, helaas is hij te oranje voor m'n caramellige huidje :( Ik wil nog wel zo'n kwast hebben want ik vind die sponsjes zoo irritant!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je mij een persoonlijke reactie sturen? mail dan naar ilovebeautynl@gmail.com en ik reageer!