zaterdag 8 september 2012

DIY: nagellakremoverpotje maken

Hi iedereen! In deze fototurtorial laat ik zien hoe ik een nagellakremoverpotje maak. Het idee heb ik van Masha, van www.beautygloss.nl , ik heb het al eerder gemaakt en het was een groot succes. Wat heb je nodig?
- Een klein potje (Ik gebruik een stempel van Esté Louder, je kan ook een grotere pot maken maar ik vind een klein potje waar m'n hele nagel in past veel fijner en handiger werken dan een grote pot)
- Nagellakremover (Met voorkeur aceton vrij, maar die had ik even niet in huis)
- Een stukje spons die met proppen in je potje past (huishoudsponsje zonder ruwe kant)
-Schaar


 
 
1. Knip met de schaar een kruisje in het sponsje waar je vinger inpast.




2. Stop nu het sponsje in het potje, goed gepropt (maar niet te veel) en met het kruisje boven.
 3. Giet nu beetje bij beetje de nagellakremover erbij. Doe niet te veel, er mag geen laagje op de bodem staan.

Even testen: Stop je vinger in het potje en draai met je andere hand het potje rond zodat alle nagellak eraf kan gaan. druk met je vinger een beetje tegen het potje aan.
 
 
 Tadaa!!
xx Zoe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je mij een persoonlijke reactie sturen? mail dan naar ilovebeautynl@gmail.com en ik reageer!