zaterdag 8 september 2012

Mijn nagellakstash 1

Dit word mijn eerste artikeltje, tja, ééntje moet de eerste zijn!
Ik ga mijn nagellakstash aan jullie laten zien, maar omdat ik nu nog niet zo ver ben met de beautyindustrie, en ik geen geld heb om veel te kopen is het niet zo veel als dat je zou verwachten. Geteld: 28 lakjes.
Dan heb ik natuurlijk nog veel meer versiersel-dingen, maar die laat ik nu niet zien.

Als eerste: mijn Herome nagellakjes.
 v.l.n.r: Los Angeles-92 , Rome-76 , Venice-74 , Alexandr-54 , Mumbal-113 , Honolulu-119 , New Delhi-115 , Johannesburg-72 , Copenhagen-52.

Herome heeft hele fijne lakjes, bij sommige kleurtjes dekt hij al in één laagje. Het droogt snel, glimt mooi en blijft lang zitten. Ze kosten €7,- per stuk, te koop bij o.a Etos.

Dan: Catrice
 Dit zijn 810 ACid en 420 Dirty Berry.
Ook deze dekken goed, het zijn hele mooie kleurtjes. Het nadeel: de groene nagellak 'brokkeld' als het ware af, ook als je een base- en topcoat gebruikt, maar alsnog, voor het lage prijsje van €2,65 zijn het prima lakjes.

Hema
 Het nadeel van Hema makeup is dat er geen code op staat met de productnaam. Ik kan wel zeggen dat de linkste een hele oude is uit een oude collectie, die andere twee verkopen ze nog. Het zijn prima lakjes, dekken in twee laagjes en blijven voor het lage prijsje vrij lang zitten.

Action:
 Daar heb ik er twee van. DNC 11 en DNC 16. Verschrikkelijk. In één woord: Verschrikkelijk. Meer tijd ga ik er ook niet aan besteden want dat zijn ze niet waard.

Essence colour en go.
 Dit zijn twee prachtige lakjes: 94 gold fever en 95 wanna be your sunshine.
De gouden dekt in 3 laagjes, maar geeft een prachtig kerstmis-achtig effect. Het is gewoon puur gouden glitter. Door de subtiele rode glitter erdoorheen geeft het toch een speciaal effect. De gele is heel creamy, maar gewoon prima. Hij heeft een parelmoerige glans.

Top- en Basecoats.
 Dit zijn lakjes van Essence. De eerste is een zelfgemaakte (supergoedwerkende) verharder met knoflook. Hij verstevigt mijn nagels super goed, ze zijn echt vooruitgegaan. De tweede is een quick dry topcoat die snel opdroogt. Hij zit nog in het assortiment.
De derde is een xxxl shine topcoat, ook van Essence. Hij glanst mooi, maar blijft uren nat. Jammer is dat. Die andere werkt beter.

Speciale nagellak:
 Dit zijn nagellakjes van Essence die niet bedoelt zijn om 2 laagjes van aan te brengen en zo rond te gaan lopen, maar geven effect aan je nagels. De eerste is een crack, in een zilveren kleur. De tweede is een dekkende zwarte lak die je gebruikt om stempels mee op je nagels te zetten, daarvoor is een speciaal setje te verkrijgen. Deze heet: 002 stamp me! black. De laatste is een gebroken-witte lak. Als je die over je gekleurde lak aanbrengt zeggen ze dat het dan bevroren lijkt. Het geeft een wittige glans met shimmers erin, maar het  is een hele mooie lak. Als je deze 2 laagjes of meer aanbrengt geeft het ook een mooi effect. 2 in 1 dus.

 Dit is niet een nagellak, maar een druppel-systeem die je nagels sneller doet drogen. Over deze komt nog een review.

Als laatste: 3 stripers. De 1e en de 3e heb ik gekregen, de middelste is van Essence. Het is een zilveren kleurtje met glitters. Hij dekt niet goed, dus breng meer laagjes aan.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en tot snel!
xx Zoe



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je mij een persoonlijke reactie sturen? mail dan naar ilovebeautynl@gmail.com en ik reageer!